e-Talia to kurs tak dla pracowników jak i dla klientów hoteli. Skorzystaj z niego, jeśli zamierzasz pracować w sektorze hotelarskim – na stałe, albo dorywczo, w czasie wakacji (sprawdź, czy nie przysługuje Ci stypendium Erasmusa – napisz do nas używając formularza kontaktowego, albo przyjdź do pok. 130).
Kurs przyda Ci się także przy wszelkich wyjazdach turystycznych i służbowych obejmujących nocleg w hotelu.
3. Pytania w języku angielskim
4. Język rozmów telefonicznych
5. Podawanie kierunków w mieście
7. Za wcześnie, by się zakwaterować
10. Jak sobie radzić z życzeniami gości hotelowych?
11. Jak sobie radzić ze skargami?
13. Wcześniejsze lub późniejsze wykwaterowanie
14. Wykwaterowanie i przejazd na lotnisko
15. Postępowanie z „trudnym” gościem
16. Postępowanie w szczególnych sytuacjach
Jeśli masz jakieś uwagi lub propozycje do lekcji – napisz do nas, używając formularza kontaktowego.
Dziękujemy hotelowi Odyssey w Kielcach za zgodę na nieodpłatne wykorzystanie pomieszczeń do nagrań filmowych.